המלחמה הבאה? הצבא הסיני החל בתמרון פתאומי מול חופי טייוואן

שלמה ריזל No Comments on המלחמה הבאה? הצבא הסיני החל בתמרון פתאומי מול חופי טייוואן

המלחמה הבאה בפתח? הצבא הסיני החל אתמול בתמרונים פתאומיים בסמוך לחופי מחוז פוג'יאן שבמזרח המדינה, אל מול חופי טייוואן – האי הדורש עצמאות שסין טוענת כי הוא חלק ממנה

צילום: צילום מקומי
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כוחות הצבא הסיני החלו אתמול בתמרונים פתאומיים בסמוך לחופי מחוז פוג'יאן שבמזרח המדינה, אל מול חופי טייוואן. טייוואן, זהו אי סמוך לסין, הדורש עצמאות, אמנם סין טוענת כי הוא חלק ממנה.

האימונים מגיעים על רקע תכנון ביקורה של יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ננסי פלוסי בטייוואן. הסינים אומרים כי מדובר באי בריבונות שלהם ולכן מדובר בחציית קו אדום מצד האמריקאים.

בתמונה שצולמה אתמול, נראית המראה של מסוקי קרב מדגם חרבין Z-19 של חטיבת התעופה של ארמייה 72 של האזור המזרחי של פיקוד הלחימה PLA (אזור מבצעי-טייוואן וטייוואן מיצר) במחוז פוג'יאן.

בנוסף, בתיעוד שלפנינו ניתן לראות רכבת שמשנעת משוריינים ומשגרי רקטות MLRS. בתחתית הסרטון מצויין המחוז בו הוא צולם, ובקטן ממולו אפשר להבחין בשטח טייוואן.

video
play-sharp-fill

כזכור, גם מלחמת רוסיה אוקראינה, שנמשכת כבר מספר חודשים ומשפיעה על העולם כולו, החלה עם תמרונים תמוהים של כוחות הצבא הרוסי על גבולות אוקראינה, שביום אחד הפכו למלחמה של ממש. האם זה מה שיקרה גם בסין? ימים יגידו.



0 תגובות